holidays

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

prosba o pomoc s michalovu:)))

no ale vsetkych Vas zase zdravim!!

kedze mam jaks takzs cas momentalne,t ak vam rychle napisu... sice u nas nic nove, teda zajtra idu do chamonix mt.blank (by the way uvidim mont blank s blizucka) kvuli mojemu nestastnemu kompu- segrin fiancee Jara bude v chamonix, tak ho tam idu zanest, aby ho poslali dom..juuuj no drzte mi palce snad sa tam najdeme aj vsecko, lebo pri mojem terajsim stasti...

jak sa mi vsetci mate?? dufam ze ste vsetci OK, a kvuli statnicam sa nejak netrapte, ked vy- jak Miska pise nestihate, tak ja uz totalne nestiham... to je v pohoooode, nejak to dokopeme..tak Moni, to ma mrzi ze ti odkladaju seminarku, jojo najlepsi je mat to s krku.. a musite to mat sakra zaujimave, sem si citala na pocr1 od blesky dalmaciu, super prezentacia a musi to byt super, vam trochu zavidim konkretne ten cestovny ruch, mrsky male:)

ale musite mi porminut, ale ja bych strasne moc potrebovala nekoho gentille- zlateho ze skoly kdo by mi nasel a strasne moc pomohel s bakalarku, tieto vyroky iba ze ktora je to strana.. ked niekto budete mat cestu do kniznice, alebo nebodaj ste si ponechali knizecku nasej zlatej Michalovej, tak mi to please please najditeeeeeeeee jedna sa o toto:

 

Pojem služba ako ekonomická kategória je druh produktu, ktorej podstatou je činnosť (výkon) a hodnota je určená úžitkom, ktorý prináša spotrebiteľovi ako výsledok želanej zmeny, pričom nevyúsťuje do vlastníctva. V marketingovej teórii sa produktom rozumie celková ponuka, všetko, čo môže uspokojiť želanie alebo potrebu zákazníka riešiť jeho určité problémy. [1]

 

Podľa toho rozlišuje tri úrovne služieb: jadro služby, zjavné prvky a nadstavba služby.

  • Jadro služby. Predstavuje najzákladnejšiu úroveň služby, ktorá musí dať odpoveď na otázku: Čo v skutočnosti hľadá klient? Akú potrebu v skutočnosti má služba uspokojovať?
  • Zjavná služba. Jadro služby je vždy prístupné klientovi v nejakej zjavnej forme, ktorá predstavuje jeho plášť. Ide o šesť základných atribútov služby, ktoré klienti prijímajú ako určité prínosy a ktoré hľadajú. Týmito atribútmi sú:

v      Personál – ľudia, ktorí poskytujú služby,

v      Úroveň kvality – predstavuje úroveň profesionálnej kompetencie, v ktorej je služba poskytovaná,

v      Doba poskytnutia služby – množstvo času, ktoré je potrebné, aby služba bola uspokojivo poskytnutá,

v      Čas čakania – na začatie poskytovania služby,

v      Podporné zariadenie – ide o stroje, nástroje a iné kapacity, ktoré poskytovateľ používa na vykonanie služby,

v      Balenie a etikety – ide o názov a s tým spojený opis danej služby alebo súboru služieb.

  • Doplnkové služby. Poskytovateľ služieb môže poskytnúť aj dodatočné výhody, ktoré siahajú za rozsah vnímaných služieb, teda doplnkovú službu. Uspokojuje dodatočné potreby klientov alebo odlišuje predmetné služby od konkurencie. Tieto služby slúžia zároveň ako dôležité body rozlíšenia značiek. Dodatočnými výhodami môžu byť: informácie, poradenstvo, účtovanie, platenie, bezpečnosť a prijímanie objednávok. [1]
tot vse, su tu len 2 odstavce kde potrebujem vediet len na ktorych to je stranach lebo si to nechcem vymyslat lebo mam pocit ze mi bude michalova oponent, lebo ona robi sluzby.... do prcic.. strasne Vas niekoho prosim neponahla to do aprila v pohooooooode..
dakujem neskutecne moc a vsetci sa ozvite t.j. SKALICA TAKY!!!! skalicane su nenomalne zaspati:)))ignoranti cccccccccccccccccccccccccccccccc

[1] [1] MICHALOVÁ, V.: Manažment a marketing služieb. Bratislava: NETRI, 2006. ISBN 80-969567-1-X.



[1] MICHALOVÁ, V., ŠUTEROVÁ, V.: Služby. Hronský Beňadik: NETRI, 2004. ISBN 80-968904-5-X.

 


GRENOBLE | stály odkaz

Komentáre

  1. Zdravím celé veľké Francúzsko a v ňom jednu konkrétnu osôbku :-D
    Ahoj Monika!!! Tak ti veľmi pekne ďakujem, že si si našla čas a poslala mi 2 krásne "poštičky" aj na azet. Odteraz sa však zase vraciam sem - na blog, lebo viem, že toho máš teraz moc a lepšie sa ti určite odpisuje všetkým spolu ako každému zvlášť to isté vypisovať... Takže to úplne chápem.
    S "Michalovou" ti kludne môžem pomôcť aj ja, mám tú knižku doma, taaakže: kniha ma všeho-všudy 216 strán (keby si aj to potrebovala) a konkretne tvoja časť je na s. 12-13-14. Ak by si to chcela ešte presnejšie, tak: jadro služby je na s. 12, zjavná služba a doplnkové služby až po vetu, ktora končí slovami "odlišuje predmetné služby od konkurencie" na s. 13 a ten zvyšok "tieto služby slúžia zároveň..." je na s. 14. Taaaak, to bola vyčerpávajúca odpoveď, tak to ber len ako takú "pracovnú vsuvku" :-) Jaj, vlastne ešte niečo: ten úplne prvý odsek je asi z tej druhej knihy, že? Tak tú bohužiaľ doma nemám, ale keď ti s tým nikto nepomôže, tak sa ozvi a pôjdem ti to mrknúť do library - aj tak tam asi budem musieť ísť kvôli seminárkam... :-(((
    Dnes ti strašne držím palce, aby sa comp dostal do "správnych rúk" :-) a aby si si užila Mont Blanc zblízka - aj ja by som chcelaaaaa!!! U nás je dnes celý deň taký upršaný, ani von sa nedá ísť, tak dúfam, že tam to bude lepšie... Ako je to vlastne teraz s tou bakalárkou, keď si spomínala, že ju prepisuješ? Ty ju niekde máš, alebo to len tak z hlavy? A ako je teda v škole? Asi poriadne husto, podľa toho, čo spomínaš, tak ti želám, nech to všetko zvládneš...
    A ešte k tvojím otázkam: Luna sa má už fajn, ani nevie, že ju nejaká krpaňa uhryzla - dnes ma hodinu držala na prechádzke, čo nechcela ísť domov - nevadilo jej, že moknem :-) A aký odbor si vyberiem? Chcela by som manažment CR, ale pod to si pre istotu ešte dám aj ten obchod a marketing či také niečo... A o tebe som počula, že ideš na medzinár. obchod - je to pravda alebo si si to nejak inak rozmyslela medzitým???
    Taaaak, nech sa ti darí - teším sa na tvoje nové zážitky a veľa štastia s noteboočikom :-) Papa
    publikované: 14.03.2008 16:11:34 | autor: Miška (e-mail, web, neautorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014